Welcome to MiN3.....

It is all about what I feel and think about..The feeling of happiness, sadness, enthusiasm are revealed through the combination of words in these writings. Read them and Feel the beat inside the writings

Minggu, 06 September 2009

Tak Pernah...Tak Akan Pernah...

Aku tak menuntut cinta yang besar..sedikit saja darimu sudah kurasa cukup..
Aku tak menuntut pengorbanan yang besar..sejimpit saja sepertinya mampu melegakanku..
Aku juga tak menuntut melimpahnya dunia..kesahajaan dalam kejujuran lebih aku pilih

Namun....

Jangankan cinta yang besar..yang sedikit saja kau tak mampu memberi
Jangankan pengorbanan yang besar...sejimpitpun tak mampu kau sajikan
Jangankan dunia yang melimpah ruah..janji pun tak berani kau ucapkan..

Pernahkah aku bertanya?
Pernahkah aku menuntut jawab?
Pernahkah aku menangis memohon?

Sepertinya tak pernah...

Walau tanya tak pernah terlontar..
Walau jawab tak pernah kupinta..
Walau air mata tak pernah berderai..

Pun cintamu dan hormatmu tak pernah hadir untukku...
Tak pernah...Sedikitpun tak pernah...
Gh3k-060909-22.50

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Turunnya sang surya_dh3e

Turunnya sang surya_dh3e